ISPOVEST: Imala sam, i imam veoma tezak zivot. To uzrokuje moja porodica. Od malena gledam kako mi otac tuce i proganja majku….

ISPOVEST: Imala sam, i imam veoma tezak zivot. To uzrokuje moja porodica. Od malena gledam kako mi otac tuce i proganja majku….




Imala sam, i imam veoma tezak zivot. To uzrokuje moja porodica. Od malena gledam kako mi otac tuce i proganja majku, i dalje te slike iz proslosti pamtim, traume su ostavile na mene. Imala sam 7 godina kad joj je naslonio noz pod grlo i prijetio smrcu. A danas proganja mene, bez razloga govori kako sam luda, maloumna, kako bi najbolje bilo da umrem, da se ‘raspadnem’. Na te rijeci se naravno pridruzije moja sestra,
Loading...
koja je po svemu na mene ljubomorna, i nastavlja uvrede. Majka u strahu cuti, ne smije da me brani jer ce i nju napasti. Svaku noc provedem placuci, a kad zaspim vristim u snu. Iz svoje sobe ne izlazim, samo da ih ne bi gledala, a sala im glasi:’Bijednice, skratili smo ti zivot 20 godina.’ Blago vama sa roditeljskom ljubavlju! 🙂 Izvor: Ispovesti.com

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PETNI TRN: Evo kako se osloboditi bola u peti

JABUKOVO SIRĆE – PROVERENO ORUŽJE U BORBI PROTIV ARTRITISA I BOLOVA U ZGLOBOVIMA.

ERO*SKA ISPOVEST – PLATILA SAM DA ME J**U

IZBACIO JEDNU NAMIRNICU I POČEO MRŠATI KAO LUD: “Sad čak jedem i više…

ZAŠTO JE SODA BIKARBONA JEDNA OD NAJBOLJIH STVARI KOJE MOŽETE KORISTITI. EVO ŠTA MOŽDA NISTE ZNALI O SODI BIKARBONI!