ISPOVEST: Moja sestra ima toliko lošu higijenu da mi se gadi….

ISPOVEST: Moja sestra ima toliko lošu higijenu da mi se gadi….




Moja sestra ima toliko lošu higijenu da mi se gadi. Juče je zaboravila da skine uložak sa gaćica, a to smo tek otkrili kada smo otvorili mašinu i vidjeli djelove. Nisam mogao vjerovati, i u bjesu sam joj rekao puno loših rječi, a na kraju sam još dodao da se uložak
Loading...
ne može oprati i ponovo koristiti, to se baca u kantu. Ali izgleda kod nje može sve, da se opere i da se ponovo koristi. Čovjek bi rekao da nemamo para, a mi ne znamo šta ćemo sa njima zahvaljujući našim roditeljima.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PETNI TRN: Evo kako se osloboditi bola u peti

JABUKOVO SIRĆE – PROVERENO ORUŽJE U BORBI PROTIV ARTRITISA I BOLOVA U ZGLOBOVIMA.

IZBACIO JEDNU NAMIRNICU I POČEO MRŠATI KAO LUD: “Sad čak jedem i više…

ERO*SKA ISPOVEST – PLATILA SAM DA ME J**U

KAKO SAM IZGUBIO 18 KILOGRAMA: Za sedam dana 5 kg manje uz pomoć banana i mlake vode