ISPOVEST: Živim sa najboljom prijateljicom već dve i po godine, sve je bilo super…

ISPOVEST: Živim sa najboljom prijateljicom već dve i po godine, sve je bilo super…

Živim sa najboljom prijateljicom već dve i po godine, sve je bilo super, ali u poslednje vreme ona stalno oblači moju odeću ( ne može izaći a da nešto moje ne obuče ),
Loading...

obuva moju obuću, čak je sada počela da koristi moj puder, ali vrhunac je bio pre sedam dana kada je obukla moj brus, i gaćice imala odnose sa dečkom. Više ne znam šta da radimkada je stavila moj brus i gaćice u mašinu za pranje veša, bile su prljave kao da se usrala. I kako da joj kažem, nisam u najboljoj finansiskoj situaciji, ne mogu svakih par dana da kupujem novi veš, gadno mi je nositi veš koji ona nosila..nadam se da ćeš se prepoznati..

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PETNI TRN: Evo kako se osloboditi bola u peti

JABUKOVO SIRĆE – PROVERENO ORUŽJE U BORBI PROTIV ARTRITISA I BOLOVA U ZGLOBOVIMA.

IZBACIO JEDNU NAMIRNICU I POČEO MRŠATI KAO LUD: “Sad čak jedem i više…

ERO*SKA ISPOVEST – PLATILA SAM DA ME J**U

ZAŠTO JE SODA BIKARBONA JEDNA OD NAJBOLJIH STVARI KOJE MOŽETE KORISTITI. EVO ŠTA MOŽDA NISTE ZNALI O SODI BIKARBONI!