IMALA SAM ABORTUS U 19. GODINI, JER SU ME RODITELJI NATERALI NA TO, IAKO SAM JA ŽELELA TO DETE BEZ OBZIRA…

Imala sam abortus u 19. godini, jer su me roditelji naterali na to, iako sam ja želela to dete bez obzira na roditelje i tadašnjeg momka koji me je zbog toga ostavio. Danas, nakon 8 godina od tog događaja, već duže vreme pokušavam da ostanem u drugom stanju.
I svakog meseca kad vidim da ni tog puta nismo uspeli padnem u depresiju i preplačem naredna dva dana.
Nikad taj trenutak u svom životu nisam prežalila, niti njima oprostila, a sada se neizmerno bojim da nikada zbog toga neću imati decu, plašim se šta će mi doktori reći ako odem i da će me muž ostaviti, a volim ga više od života, iako bih ga razumela i podržala. Ljudi moji, kad bi samo znali kako duša boli.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PETNI TRN: Evo kako se osloboditi bola u peti

JABUKOVO SIRĆE – PROVERENO ORUŽJE U BORBI PROTIV ARTRITISA I BOLOVA U ZGLOBOVIMA.

IZBACIO JEDNU NAMIRNICU I POČEO MRŠATI KAO LUD: “Sad čak jedem i više…

ERO*SKA ISPOVEST – PLATILA SAM DA ME J**U

ZAŠTO JE SODA BIKARBONA JEDNA OD NAJBOLJIH STVARI KOJE MOŽETE KORISTITI. EVO ŠTA MOŽDA NISTE ZNALI O SODI BIKARBONI!