IMAM 52 GODINE I OČINJEN SAM KĆERKOM MOG NAJBOLJEG PRIJATELJA, ČOVJEKA KOJEG ZNAM JOŠ

Imam 52 godine i očinjen sam kćerkom mog najboljeg prijatelja, čovjeka kojeg znam još iz vrtića. Ona ima 21 godinu i brava je bomba. Ona se oduvjek prema meni ponašala sa poštovanjem i nekako sam je prije 4 mjeseca uspio zavesti, malo na iskustvo, malo novcem i poklonima i na moju sreću dala mi se. Bio sam persretan, ali me je šokiralo kada sam saznao da je bila nevina.
Iskreno, baš mi se smučilo, jer sam mislio da je slobodnija djevojka. Jedna noć sreće, tačnije par sati uživanja me mnogo koštalo. Od tada ona je luda za mnom, zove 100 puta na dan, šalje poruke, jednostavno želi me samo za sebe. Traži da napustim ženu i porodicu i da počnemo zajedno da živimo. Ne znam šta joj je, možda što je sa mnom osjetila šta je to biti žensko, stvarno ne znam…ali znam da sam u velikom problemu i da to tako nisam planirao. Ipak sam u braku preko 30 godina, imam djecu njenih godina, a da ne spominjem njenog oca, mog ŽIVOTNOG PRIJATELJA, mog BRATA. U šta sam se uvalio po stare dane, Bože pomozi!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PETNI TRN: Evo kako se osloboditi bola u peti

JABUKOVO SIRĆE – PROVERENO ORUŽJE U BORBI PROTIV ARTRITISA I BOLOVA U ZGLOBOVIMA.

IZBACIO JEDNU NAMIRNICU I POČEO MRŠATI KAO LUD: “Sad čak jedem i više…

ERO*SKA ISPOVEST – PLATILA SAM DA ME J**U

ZAŠTO JE SODA BIKARBONA JEDNA OD NAJBOLJIH STVARI KOJE MOŽETE KORISTITI. EVO ŠTA MOŽDA NISTE ZNALI O SODI BIKARBONI!