Podigao sam kredit u 3 godine da bih mogao djevojci kupiti poklon kakav ….

Podigao sam kredit u 3 godine da bih mogao djevojci kupiti poklon kakav ….



Podigao sam kredit u 3 godine da bih mogao djevojci kupiti poklon kakav zaslužuje. Nije bilo drugog načina jer radim za mizernu platu. Kupio sam joj u zlatari jedan od najljepših i najskupljih kompleta (ogrlica, narukvica i minđuše)… Nosila je sve to dva dana… Sada samo ponekad stavi minđuše, ogrlicu i narukvicu nisam vidio da nosi više od dvije godine. Baš mi se zahvalila na lijep način…
Izvor: ispovesti.com

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PETNI TRN: Evo kako se osloboditi bola u peti

JABUKOVO SIRĆE – PROVERENO ORUŽJE U BORBI PROTIV ARTRITISA I BOLOVA U ZGLOBOVIMA.

IZBACIO JEDNU NAMIRNICU I POČEO MRŠATI KAO LUD: “Sad čak jedem i više…

ERO*SKA ISPOVEST – PLATILA SAM DA ME J**U

ZAŠTO JE SODA BIKARBONA JEDNA OD NAJBOLJIH STVARI KOJE MOŽETE KORISTITI. EVO ŠTA MOŽDA NISTE ZNALI O SODI BIKARBONI!