Sinoc sam dosao kuci ranije iz grada,a imam sestru koja je inace jedna od najzgodniji riba u gradu,roditelji su nam skoro otisli u pulu rodbini tako da smo nas dvoje ostali sami,i usao sam neprimjetno

Sinoc sam dosao kuci ranije iz grada,a imam sestru koja je inace jedna od najzgodniji riba u gradu,roditelji su nam skoro otisli u pulu rodbini tako da smo nas dvoje ostali sami,i usao sam neprimjetno i kako sam prolazio pored njene sobe vidim kako se samozadovoljava,gurala je sebi umjetni kurac u pickicu,odmah mi se digo i poceo sam provirivat i drkat,kada je zavrsila otisla je u kupatilo a ja sam usao u njenu sobi u polizao onaj kurav hmm kako je bio samo mokar kako je svrsila.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PETNI TRN: Evo kako se osloboditi bola u peti

JABUKOVO SIRĆE – PROVERENO ORUŽJE U BORBI PROTIV ARTRITISA I BOLOVA U ZGLOBOVIMA.

IZBACIO JEDNU NAMIRNICU I POČEO MRŠATI KAO LUD: “Sad čak jedem i više…

ERO*SKA ISPOVEST – PLATILA SAM DA ME J**U

ZAŠTO JE SODA BIKARBONA JEDNA OD NAJBOLJIH STVARI KOJE MOŽETE KORISTITI. EVO ŠTA MOŽDA NISTE ZNALI O SODI BIKARBONI!