Dečko mi je otišao na more sa ortakom. Kada se vratio pola sata mi je prepričavao preko telefona kako se super provodio, a onda…

Dečko mi je otišao na more sa ortakom. Kada se vratio pola sata mi je prepričavao preko telefona kako se super provodio, a onda…


Dečko mi je otišao na more sa ortakom. Kada se vratio pola sata mi je prepričavao preko telefona kako se super provodio, a onda nakon pola sata izbacio slike na fejs gde ljubi drugu ribu sa letovanja. Zajedno smo BILI par godina i ja mu na sve ovo ništa nisam rekla. Nismo se čuli od tad.
Moram priznati da je on mozda jedina osoba na planeti koju istinski mrzim iako sam mislila da nisam u stanju za to.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PETNI TRN: Evo kako se osloboditi bola u peti

JABUKOVO SIRĆE – PROVERENO ORUŽJE U BORBI PROTIV ARTRITISA I BOLOVA U ZGLOBOVIMA.

IZBACIO JEDNU NAMIRNICU I POČEO MRŠATI KAO LUD: “Sad čak jedem i više…

ERO*SKA ISPOVEST – PLATILA SAM DA ME J**U

LEK IZ PRIRODE KOJI SU NAŠI PRECI KORISTILI: Uzmite samo jednu KAŠIKU pre spavanja, do ujutro, OTROVI iz jetre i creva biće ISPRANI kao vodom!