OVO SAMO MENI MOŽE DA SE DESI. DOŠLI NAM U GOSTE IZ INOSTRANSTVA POSLOVNI PARTNERI MOG MUŽA…

Ovo samo meni može da se desi. Došli nam u goste iz inostranstva poslovni partneri mog muža, muž i žena. Dali mi njima našu sobu, sa velikim bračnim krevetom a mi rasklopili kauč u susjednoj. Ujutru se budim i vidim, ležim u
krevetu sa gostima. Ja bjež u sobu kod muža, ni on ne zna otkud ja tamo jer sam legla sa njim. Ja sam u toku noći otišla u toalet i onako komirana po navici
ušla u našu sobu i legla na svoju stranu i tu odspavala do ujutru sa njih dvoje. Sreća što su opušteni ljudi pa smo sve na kraju prebacili na šalu.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PETNI TRN: Evo kako se osloboditi bola u peti

JABUKOVO SIRĆE – PROVERENO ORUŽJE U BORBI PROTIV ARTRITISA I BOLOVA U ZGLOBOVIMA.

IZBACIO JEDNU NAMIRNICU I POČEO MRŠATI KAO LUD: “Sad čak jedem i više…

ERO*SKA ISPOVEST – PLATILA SAM DA ME J**U

ZAŠTO JE SODA BIKARBONA JEDNA OD NAJBOLJIH STVARI KOJE MOŽETE KORISTITI. EVO ŠTA MOŽDA NISTE ZNALI O SODI BIKARBONI!