Tanja je radila u velikoj fabrici mesa. Jednog dana, kada je završila svoju smjenu, otišla je u hladnjaču da nešto provjeri i u momentu nepažnje…

Tanja je radila u velikoj fabrici mesa. Jednog dana, kada je završila svoju smjenu, otišla je u hladnjaču da nešto provjeri i u momentu nepažnje…


Tanja je radila u velikoj fabrici mesa. Jednog dana, kada je završila svoju smjenu, otišla je u hladnjaču da nešto provjeri i u momentu nepažnje vrata hladnjače su se zatvorila i ona je ostala zarobljena.
Iako je vikala i dozivala pomoć niko je nije čuo jer su svi već otišli kući, a hladnjača je bila izolovana tako da niko nije mogao da je čuje i da je bio u blizini.
Ostala je u ovoj prehladnoj prostoriji i znala je da je osuđena na smrt ako bude morala da dočeka jutro.
“Vidimo se sutra“. Te riječi me podsjete da sam čovjek. Znao sam da nešto nedostaje i zato sam krenuo u potragu po fabrici.
Tako sam te pronašao.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

JABUKOVO SIRĆE – PROVERENO ORUŽJE U BORBI PROTIV ARTRITISA I BOLOVA U ZGLOBOVIMA.

PETNI TRN: Evo kako se osloboditi bola u peti

ERO*SKA ISPOVEST – PLATILA SAM DA ME J**U

IZBACIO JEDNU NAMIRNICU I POČEO MRŠATI KAO LUD: “Sad čak jedem i više…

ZAŠTO JE SODA BIKARBONA JEDNA OD NAJBOLJIH STVARI KOJE MOŽETE KORISTITI. EVO ŠTA MOŽDA NISTE ZNALI O SODI BIKARBONI!